سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نباشد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 90 آذر 28 , ساعت 2:10 عصر

این پست  یکی از نوشته های وبلاگ دوست عزیزم جناب آقای تاران هست که فکر میکنم خوندنش خالی از لطف نباشه.
بهتره یکم از خوبی های حوزه و بچه طلبه ها بگم امیدوارم شما هم تکمیلش کنید. هر قشری از جامعه ممکن است با توجه به اوضاع فکری و محیط خود خلقیات خاصی داشته باشد طلبه ها نیز خلقیات خاص خود را دارند که عمدتا برخواسته از فرهنگ اسلامی و شیوه زندگانی بزرگان است. که البته ممکن است این رفتارها در دیگران نیز مشاهده شود.کسانی که با طلبه ها زندگی کرده باشند این خلقیات برایشان آشنا و عادی است.این مطلب با حال و هوای اوایل طلبگی و زندگی در مدرسه تنظیم شده است .  برای خوندن اصل مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.
http://rezataran.blogfa.com/


یکشنبه 90 آبان 15 , ساعت 1:32 عصر

در سال تحصیلی جاری ( 91 - 90 ) درسهای اخلاق حوزه به شیوه ای جدید اجرا می شود . به این ترتیب که برای هر پایه ، کلاسی جداگانه و به صورت متن محور و با استاد مشخص می باشد . متن درسهای اخلاق عبارت است از کتابهای اخلاق یک تا شش که توسط واحد تدوین متون حوزوی ارائه شده است . استاد پایه های اول و دوم  استاد عزیز حاج شیخ بیت الله بیات و نیز استاد طلاب پایه های سوم و چهارم استاد گرامی حاج شیخ جواد بیات می باشند . در ضمن کلاس اخلاق برای هر پایه در هفته یک ساعت برگزار می شود. البته نا گفته نماند کلاسهای اخلاق به صورت عمومی نیز در موارد خاص !!! برگزار خواهد شد .


دوشنبه 90 مهر 18 , ساعت 9:29 عصر

با سلام خدمت طلبه‌های عزیز مدرسه علمیة امام صادق و سایر دوستان

یکی از سوالات مهمی که برای طلابی که  قصد دارند برای ادامة تحصیل عازم شهر مقدس قم شوند چگونگی تحصیل در مراکز تخصصی حوزه است

قصد داریم ان‌شاءالله مراکز تخصصی حوزة علمیة قم را برای شما دوستان عزیز معرفی کنیم


یکشنبه 90 مهر 17 , ساعت 10:19 عصر

مصوبه 368 شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مدارک حوزوی

مدارک علمی حوزه، از تاریخ 3/11/1374 براساس مصوبه 368 شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر می شود و از مزایای علمی و استخدامی همتراز دانشگاهی آن برخوردار می باشد   

 

 به اطلاع طلاب محترم می رساند مدارک علمی حوزه از سطح یک تا چهار، براساس مصوبه 368 شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر می شود و از مزایای علمی و استخدامی همتراز دانشگاهی آن برخوردار می باشد. قابل ذکر است تا قبل از این مصوبه، مدارک علمی حوزه، با عنوان «معادل» صادر می شد که همچنان به اعتبار و قوّت خود باقی می باشد.   

متن مصوبه ادامه مطلب...

شنبه 90 مهر 16 , ساعت 11:11 عصر

لطفاً

پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به وبلاگ و مطالب آن به ما هدیه دهید  پیشاپیش از شما تشکر می‌کنیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ