سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده، دانشمند نباشد مگر آنکه بر بالاتر ازخود حسد نورزد و فروتر از خود را خوار نشمرد [امام باقر علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اردیبهشت 14 , ساعت 8:40 صبح

مراسم عزاداری شهادت امام هادی علیه السلام در حوزه علمیه امام صادق علیه السلام زنجان با حضور استاد گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی برگزار گردید.گزارشی از این جلسه را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در ویژه برنامه عزاداری امام علی النقی (ع) که در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار شد موفقیت در هر کاری را آرزوی همه مردم توصیف کرد و گفت: هر کسی در ضمیر و قلب خود دوست دارد در کارش، حالا هر کاری که باشد موفق ظاهر شود.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلبه ها هم دوست دارند تا در طلبگی خود موفق باشند و یا حتی مادران هم دوست دارند فرزندشان فرزند موفقی بوده و باعث افتخار و سربلندی او در هر جایی باشد.

 حجت الاسلام آقا تهرانی، در ادامه دلیل موفقیت امام سجاد (ع) را آغاز یک جنبش نرم افزاری عنوان نمود و تصریح کرد: یکی از ائمه (ع) که در زمان خفقان دولت طاغوتی زمان خود توانست در کار خود بسیار موفق باشد، امام سجاد (ع) است که کاری کرد افرادی که دست به شمشیر برده بودند برای تکه تکه کردن امام حسین (ع) به یک باره تغییر نمایند.

 این عضو جبهه پایداری در ادامه تأکید کرد: امام زین العابدین (ع) کاری کرد که قاتلان امام حسین (ع) به یک باره شدند شاگرد مکتب امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) که تعداد آنها را تا 4000 شاگرد نیز گفته اند، پس این نشان دهنده آغاز یک جنبش نرم افزاری است که امام سجاد (ع) بدون قیام و مبارزه علنی توانست در یک فضای آرام مبارزه خود علیه طاغوت را ادامه داده و مردم را به این سو سوق دهد.

 وی در ادامه با اشاره به این که امام سجاد (ع) یکی از رموز موفقیت خود را حواله نکردن کارها به دیگران می دانست افزود: امام (ع) یکی از رموز موفقیت خود را بر زمین نگذاردن کارهای خود و حواله نکردن آن بر دیگران می داند، پس ما طلبه ها نیز به تأسی از ایشان باید سعی کنیم در رفتار خود را شبیه ایشان کرده و کارها را بر زمین نگذارده و به دیگران حواله نکنیم و همیشه و در هر حالتی نیز به پاسداری از مرزهای اسلام بپردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان، طلاب را به حمایت از آرمان های نظام اسلامی فرا خواند و گفت: هدف امروز دشمن زدن من و شما نیست بلکه آنها می خواهند رکن رکین نظام اسلامی یعنی رهبری را مورد هدف قرار دهند و برای این کار نیز از هر فرصتی استفاده می کنند و لذا وظیفه ما طلبه ها است که از ایشان حمایت و محافظت نماییم.

 گفتنی است؛ بعد از سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی، مراسم مرثیه خوانی و عزاداری با حضور شاعر توانمند کشور آقای ولی الله کلامی زنجانی برگزار شد. /949/پ202/ب

/ پایان خبر /




لیست کل یادداشت های این وبلاگ